Nekada bi se ambiciozni marketinški stručnjaci u SEO igri mogli izvući sa setom osnovnih poteza koji bi im garantovali prvo mjesto na Google-u. U današnje je vrijeme priča nešto drugačija – SEO optimizacija za pretraživače evoluirala je do te mjere da gotovo da podražava marketing iz stvarnog svijeta; odnosno marketing za ljude –  potošače i kupce.

Moderni SEO toliko je dinamičan da bi gotovo sve prolazi, ali to ne znači da će sve garantovano donijeti značajan uspjeh.

Zašto koristiti trikove za SEO?

Naravno, uvijek možete igrati na sigurno i držati se isprobanih metoda koje su dokazale svoje učinke. Blogging, društvene mreže, izrada linkova, SEO optimizacija web lokacija is l., standardne su metode koje se koriste kod SEO-a.

Međutim, također postoje polja u kojima se ističe kako ćete sa njihovim hack-ovima pucati na vrh Google ranking ljestvice. Takvi lideri SEO optimizacije smatraju da radeći isto što i svi ostali, nećete daleko stići. Gole osnove vas sigurno mogu maknuti s mrtve tačke, ali to su idalje samo osnove.

1. Ubrzane mobilne stranice (AMP)

Pretpostavka nedavnog mobilnog projekta Googlea i Twittera obmanjujuće je jednostavna: umanjivanjem web koda da bi se prikazali samo osnovni elementi stranice, brzina učitavanja web stranica povećat će se dramatično i SEO optimizacija za tražilice će biti bolja.

To se radi usmjeravanjem HTML-a i CSS-a, istovremeno onemogućavajući JavaScript. Nekoliko sekundi čekanja možda se ne čini puno, ali efekti su drastični.

Cijeloj priči dodajte činjenicu da prema izvještaju iz Slične web mreže Mobile Web, mobilni uređaji čine 56% prometa na vrhunskim web lokacijama. Ubrzavanjem iskustva korisnika mobilnih uređaja, vi zauzvrat poboljšavate efikasnost svoje web lokacije.

SEO optimizacija i najpopularniji trikovi

2. Evergreen sadržaj

Dobar sadržaj je sjajan, ali bezvremenski evergreen sadržaj još je bolji i pomaže da SEO optimizacija bude kvalitetna. Napomene koje trebate imati na umu prilikom pokušaja stvaranja ove vrste sadržaja su:

  • Odlučite želite li vremensku održivost ili samoodrživost.
    Sadržaj se može podijeliti na dvije vrste: bezvremenski evergreensadržaj koji ostaje relevantan uprkos protoku vremena i održivi sadržaj, koji se može periodično ažurirati.
  • Smjestite ga na dostupno mjesto, tako da ga ljudi uvijek vide.
  • Najbolja stvar kod evergreen sadržaja je što će ga i drugi ljudi vidjeti kao korisnog. To znači da će linkovi doći prirodno.
  • Koristite svoju publiku. Nadovezujući se na prethodnu poentu – podijelite svoj post na raznim platformama društvenih mreža, tako da budete sigurni da stiže do onih koji su zainteresovani.

3. Upotrijebite drugi po veličini pretraživač – YOUTUBE

Ne potcjenjujte snagu Youtube-a, jer je SEO optimizacija važna i na njemu. Imati svoj vlastiti kanal koji dopunjuje sadržaj vaše web stranice, ne samo da dodaje sadržaj i mogućnosti koje nudite posjetiteljima, već doprinosi i tome kako će vas ljudi u cjelini shvatiti.

Vaš vlastiti kanal snažno doprinosi tome kako ljudi percipiraju vaš brend. SEO optimizacija za Youtube je prava stvar. Uzmite u obzir sljedeće faktore i spremni ste za početak:

  • Naslov. Slično je copywriting-u. Imajte dobar, relevantan.
  • Oznake. Koristite ovu funkciju u svoju korist. Oznaka, oznaka, oznaka – sve dok je to prikladno.
  • Opis. Opišite svoj video brzo i dodajte ključnu riječ ako možete.
  • Transkripcija. Ima smisla dodavati titlove – to uvelikp unapređuje korisničko iskustvo.
  • Društvene akcije. Iskoristite povezanost Youtubea s drugim web lokacijama.

4. Budite prirodni

Ovo je jedan od najosnovnijih, ali i najopterećenijih načina za povećanje ljestvice. Ponekad je jednostavno najbolje pokrenuti svoju stranicu kao što biste to radili, bez brige o tehničkim detaljima kao što su optimizacija na licu mjesta, ključne riječi, odredišne stranice, povratne veze i slično.

Pišite na svom blogu kao što biste o njemu i pričali. Obratite se ostalim uticajnim osobama jer želite pridonijeti njihovoj web lokaciji, a ne zato što želite njihov mix linkova. Dizajnirajte svoju web lokaciju onako kako mislite da je najbolje. Sve dok odgovorno radite sve osnove (naslovi, meta opisi, zaglavlja itd.), i dalje ćete privući ljude na svoju stranicu.

Na koncu, SEO optimizacija nije samo impresioniranje pretraživača. Uvijek se sjetite da je i o ljudima riječ.