Najveću globalnu shopping groznicu zvanu Black Friday, dmBiH je i ove godine zamijenio društveno odgovornom aktivnošću pod nazivom „GIVING IS THE NEW BLACK“, koja je realizovana u subotu 26. novembra. Četvrti put zaredom, dm zajedno sa svojim kupcima donira 5% ostvarenog dnevnog prometa u dm prodavnicama i na online shopu. Donacija u iznosu od 49.331 KM će biti usmjerena za pripremu obroka u 20 narodnih kuhinja u 24 grada širom BiH.

„U godini visoke inflacije i poskupljenja osnovnih životnih namirnica, aktivnost GIVING IS THE NEW BLACK od velikog je značaja za, nažalost, rastući broj korisnika narodnih kuhinja u BiH. Stoga smo zahvalni našim kupcima koji su u subotu obavili kupovinu u dm prodavnicama i na dm online shopu te na taj način osigurali 9.062 obroka za najpotrebitije“,izjavila je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a BiH.

U protekle tri godine zahvaljujući ovoj aktivnosti dm je donirano više od 100.000 KM narodnim kuhinjama. Ovogodišnja donacija bit će realizovana tokom mjeseca decembra.

 

Koliko je ovaj post bio koristan?

Kliknite na zvjezdicu da biste ga ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Broj glasova:

Za sada nema glasova! Budite prvi koji će ocijeniti ovu objavu.

  SOS Dječijim selima u BiH donirano 5.000 KM izdvojenih od prodaje Glade Winter artikala u Bingo marketima