Skip to main content

Oglašavanje putem interneta danas je postalo potreba i gotovo neophodan marketinški kanal za efikasno trošenje budžeta. Tradicionalno oglašavanje je dosta sporije i manje efikasno od digitalnog oglašavanja, kod kojeg vi možete podesiti do najsitnijih detalja ciljnu grupu koju želite da pogodi vaša reklama. Google Ads oglašavanje je jedan od najboljih internet marketinških kanala, koji nudi reklamiranje kod ciljne skupine ljudi, koji pretražuju točno ono što vi nudite.

Također, ove reklame se mogu veoma jednostavno kreirati i za isti dan su one već na Internetu i reklamiraju vaš proizvod. Trenutno dvije najveće platforme za oglašavanje su Google i Facebook, naravno obje stranice imaju svoje prednosti i manje, a u današnjem tekstu govorit ćemo nešto o obje platforme. Cilj teksta je da vam oba marketinška giganta što bolje približimo i da donesete jednostavniju odluku prilikom odabira platforme za oglašavanje.

Oglašavanje pomoću Googlea

Google Ads oglašavanje danas je veoma popularno u svijetu, a jedan od glavnih razloga te popularnosti je jednostavno mjerenje učinkovitosti i generalna analiza oglasa. Kada koristite Google Ads oglašavanje svi su vam podatci ispred vas, nema nikakvih komplikacija, sve je jednostavno i brojevi su realni. Pojedine marketinške firme projiciraju lažne brojeve kako bi zadovoljili svoje klijente, međutim Google nije jedna od tih kompanija.

Google Adwords vam sve prikaže, te je jedna od najboljih primjera upravo ROI (Return Of Investment). Naime, s obilnim statističkim podatcima, mjerenje povrata na investiciju se može obaviti u par klikova. Svi koji se bave digitalnim oglašavanjem znaju koliko je važno da uvijek imamo uvid u ROI i da ćemo samo uz konstantnu analizu ostvariti bolje rezultate u budućnosti.

google ads
Google Ads

Pored same analize Google Ads oglašavanje je dobro i zbog toga što omogućava opciju plaćanja po kliku. Znači ako smatrate da su vaši oglasi privlačni i da će mnogo ljudi kliknuti na taj oglas, onda se odlučite za ovu vrstu plaćanja. Google nagrađuje svoje korisnike koji su kreativni i koji mogu sastaviti dobru i primamljivu reklamu.

Plaćanje po kliku je i dobar način da vi odredite visinu budžeta s kojim raspolažete. Veća kontrola vam daje veću mogućnost planiranja što vas dovodi do boljeg poslovanja i boljeg načina oglašavanja.

Facebook oglašavanje za brzu prodaju proizvoda ili usluga

Facebook oglašavanje danas usko parira oglasima na tražilicama, a veliki razlog tome je ogromna baza podataka s kojom Facebook raspolaže. Naime Facebook je kreirao jednostavan, ali ipak fantastičan sistem koji prati interesovanja i želje svojih korisnika i plasira im oglase koji samo njih zanimaju.

Upravo zbog toga Facebook oglašavanje je danas postalo idealno ako želite da objavite sadržaj jednoj usko specifičnoj ciljanoj grupi.

Također, Facebook oglašavanje je veoma jednostavno koristiti, te kroz par klikova mišem i podešavanjem opcija vaša reklama se počinje prikazivati upravo onoj ciljanoj grupi koju ste odredili.

Detalji do kojih možete ići kada se oglašavate na Facebook – u su veoma specifični. Ako se želite oglašavati samo osobama koje su pokazale zanimanje za vaš brend onda ćete koristiti opciju „Custom Audiences“. Možda želite da vašu reklamu vide ljudi određene starosne dobi i to u samo određenoj lokaciji odnosno državi, Facebook vam to naravno dozvoljava i olakšava proces postavljanja reklame.

Naravno tu su još opcije reklamiranja određenom spolu, demografiji, interesima i konekcijama, koje Facebook oglašavanje nudi. Mnogo je opcija, a na vama je da pronađete onu koja baš vama odgovara.

Recept za uspjeh na Facebook – u i generalno Facebook oglašavanju je da budete autentični, odgovarate na vrijeme, konstantno se držite plana, igrate na sigurno i pretvorite vašu objavu u uspješnu reklamu.