Jasna Gospić sa kompozicijom “Bijeli grad” učestvovala je na festivalu zabavne i pop muzike “Beogradsko proleće” i, kako kaže, sve je to vratilo na početke uspješne karijere.
Jasna Gospić priprema i video spot za ovu pjesmu …
Jasna Gospić odmara nakon festivala
Ova muzička smotra održana je nakon višegodišnje pauze. “Beogradsko proleće” je nekada bio veoma važan kulturni događaj za cijelu bivšu Jugoslaviju. U produkciji RTS-a, uz veliki orkestar i 18 pjevača iz cijelog regiona, događaj je okupio i veliki broj posjetilaca i ljubitelja dobre muzike i ovakvih kulturnih događaja, koji u današnje vrijeme nedostaju na muzičkoj sceni regiona.
– Želim da čestitam organizatorima, jer je sve bilo fantastično. Osjećala sam se kao u stara, dobra vremena kada se na sve mislilo i kada se svaki izvođač maksimalno ispoštovao. Veliki orkestar, divna scenografija i kvalitetni pjevači, sve skupa bilo je zaista divno – kaže Jasna.
S obzirom da je festival bio takmičarskog karaktera, dodaje, bilo je i malo pozitivne napetosti.
– Svi su se trudili da budu na visini zadatka. Učestvovala sam mnogo puta na svim festivalima bivše Jugoslavije, imam mnogo iskustva kada su u pitanju takve muzičke manifestacije i naučila sam da nije važno pobijediti. Važno je da pjesma nađe svoj put do publike, da se sluša i traje i da je ljudi zavole. U tom smislu, moja najveća nagrada je bezvremenska pjesma “Dođi u pet do pet”, izvedena na festivalu Vaš šlager sezone 1977., i pjesma “Zar je voljeti grijeh”, izvedena na Splitskom festivalu 1987. godine.
Te pjesme su postale evergrini, a to je za jednog pjevača najveća moguća nagrada. Treba težiti ka stvaranju takvih pjesama, a ne onih koje čujemo jedno veče i sutra ih već zaboravimo – ističe Gospić.
Jasna je od kolega i publike dobila veliki broj pohvala za kompoziciju “Bijeli grad”, za koju planira snimiti i spot.
– Reakcije su bile odlične i po mišljenju mnogih “Bijeli grad” je bila jedna od najljepših pjesama. Na to sam jako ponosna, jer sam autor i muzike i teksta. Napisala sam je, što se kaže, iz duše, a tada se rijetko griješi. Međutim, nekada je uspjeh pjesme zavisio isključivo od publike, dok danas njenu sudbinu određuje menadžment pjevača, ukoliko ga, naravno, ima.
Svejedno, ako pjesma nema kvalitet, ljepotu i pjevljivost, sve je uzalud. Citirat ću mog dugogodišnjeg producenta i prijatelja Marina Meštrovića, koji kaže: “Nije muzika trka na 100 metara” – kaže Gospić koja trenutno sa porodicom odmara u španskoj Marbelji.